Standard of Care -sitoumus
Toimimme aina Standard of Care -sitoumuksemme mukaisesti.
Lupaamme aina asettaa asiakkaan etusijalle tarjoamalla erinomaista asiakaspalvelua ja vuokraamalla ajoneuvoja, joiden kuntoa ylläpidetään ja joita puhdistetaan tiukkojen laatuvaatimustemme mukaisesti.
Kehitämme jatkuvasti uusia innovaatioita, joiden avulla voimme muokata tulevaisuudesta hieman valoisamman – teemme esimerkiksi kaikkemme sen eteen, että asiakkaamme voivat aina suunnata tien päälle luottavaisin mielin.
Voidaksemme pitää lupauksemme toimipisteemme noudattavat seuraavia käytäntöjä.
Complete Clean Pledge
Ajoneuvojen puhtaus on aina ollut meille tärkeää. Complete Clean Pledge® -lupauksen avulla nostimme ajoneuvojen ja toimipisteiden siisteystasoa entisestään, jotta asiakkaamme saavat aina erinomaisen vuokrauskokemuksen.
Kontaktien rajaaminen vuokrausprosessissa
Haluamme, että vuokrausprosessi on asiakkaillemme mahdollisimman intuitiivinen ja helppo. Siksi pyrimme tarjoamaan palvelua tehostavia digityökaluja, jotka hyödyntävät huipputeknologiaa ja vähentävät kohtaamisia – palvelun laadusta silti tinkimättä.
Ensiluokkainen asiakaspalvelu
Kuunteleminen on avain erinomaiseen asiakaspalveluun. Paneudumme asiakkaidemme tarpeisiin ajan kanssa, jotta voimme tarjota parhaan ratkaisun kaikkiin tilanteisiin. Juuri asiakkaidemme huomioiminen on tehnyt meistä alamme johtavan yrityksen. Asiakkaat valitsevat meidät yhä uudelleen ja uudelleen, koska pyrimme aina tarjoamaan ensiluokkaisen ja asiakkaan tarpeisiin mukautetun kokemuksen.
Ajoneuvon huolto ja turvallisuus
Mikään ei ole tärkeämpää kuin asiakkaidemme turvallisuus. Noudatamme valmistajan antamia renkaiden ja öljyn vaihto-ohjeita, jotta vuokrauskokemus olisi aina turvallinen ja sujuva.
Ajoneuvojen silmämääräinen tarkistus
Ennen vuokrauksen alkua tarkistamme aina ajoneuvon vielä silmämääräisesti osana Standard of Care -sitoumustamme. Tämä ylimääräinen vaihe sisältää ajoneuvon kunnon dokumentoinnin, joten asiakkaamme voivat suunnata tien päälle luottavaisin mielin.